två dagar i ett

Oohh heeejssaaan.. Har varit väldigt upptagen. Med stranden, barnen, utgång, MASSA skype(!!) & shopping ;) HAHA! Igår var jag på stranden med Daniela & Rhian följt av bushwacka följt av att vara med barnen, och efter de lagt sig hem till Rhian där vi gjorde oss iordning och sedan mötte upp alla nere på bushwacka igen för en redig utgång. Och åh jääävlar vad roligt det var igår. Kom hem vid 4 - sov till 9, upp med Tasha, iväg till Primark, shoppa lite grejer, åka i caben hem med ashög musik i BH & shorts pga värmen och känna hur föjävla härligt livet är. Hem och byta om, vi plockade upp Daniela, åkte och käkade asgod lunch ute i värmen vi tre, sen hem, sen hämta barnen, fixa & dona, lägga barnen och så bums i sängen med mig med! är sååå trött ni anar inte. Var föresten inte dessa TVÅ dagar den kortaste texten jag någonsin har sammanfattat något i? detalj-kärring som jag är! Är för trött för att infoga massa bilder idag, men tänkte visa upp två bilder från igår bara för att inte lämna detta inlägg utan bild. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0