söndagen den första april

Världens bästa familj, bild tagen i Torrevieja, dit vi åkte för att gå "promenaden" och sedan satte vi oss på ett café vid vattnet för en drink. Tänk att det redan har gått drygt två månader.

Min andra familj. Fred, Natasha, Oliver & Madison! (Ryan saknas dock)

Luke & Peppe
Ollie

Direkt från Torre tillbaka till cabo där det var sunday lunch på schemat, precis som alla söndagar. Vi var ju tvugna att ta med min familj på detta så de fick se vart jag ätit VARENDA söndag sen jag kom (okej utom typ två ggr) och vilken mat som serveras. 

& så vidare till de bassus "the german bar" som vi gör några gånger efter söndagslunchen. Det där är 1 liters muggar tror jag :o herre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0