onsdag & torsdag

Vad roligt att jag försvinner direkt igen, hehe. Har varit så sjukt upptagen de senaste två dagarna så därför har jag ej skrivit. Nu ska vi se. Onsdagen var så jävla grym. Började på morgonen med ett konditionspass på gymmet, sen hängde vi på stranden och badade i havet i tre timmar några vänner. Sen åkte jag för att hämta Maddi & Ollie, hem fixade middag till de och sedan har de streetdancing halv sju till halv åtta varje onsdag och det är i samma byggnad som gymmet så jag passade på att köra ett styrkepass så slapp jag köra dit för att lämna och så hem och så köra dit för att hämta. ;) Efter det åkte vi hem. Efter att barnen lagt sig blev det dusch, fix, sen åkte vi hem till en killkompis några stycken och bara satt ute och snackade I TSHIRT !! folk hade klänningar och shorts, där satt vi till 2 liksom. Nu är sommaren här! Att man kan sitta ute så sent, underbart. Så två pass på gymmet, tre timmar sol & bad och så ute-häng med sangria.

Sånna här dagar, typ, som skett under dessa sex veckor men som jag nu inte kan minnas när eller hur osv. Ska VERKLIGEN försöka uppdatera bättre nu.

Men hur som helst, klockan 2 åkte alla vidare till bushwacka men jag åkte hem för att jag skulle upp halv 8 för att köra barnen till skolan. Torsdag morgon alltså. Första gången jag gjorde det på morgonen, som sagt är inte det i mitt ansvarsområde men Natasha kunde inte. Efter att jag kört barnen så kom jag hem, sov några timmar till och sen upp för att möta upp några vänner för shopping. Jag köpte ett par klackar (åh vad nödvändigt) - att jag inte kan komma hem utan ett par skor?!?!? och två klänningar, två par örhängen, lite krimskrams. Jag körde tjejerna i min bil till en grannstad och jag blir ett litet nervrak när jag åker ut på feta spanska motorvägar i 130 där jag inte har någon aning om var vi är. Blir lätt osäker. Haha. Direkt efter shoppingen hämtade jag barnen iaf, var med dom pararellt med att jag gjorde mig iordning och klockan 10 igår kväll hämtade en vän upp mig så åkte vi tre stycken till en restaurang för middag. Efter middagen blev det galen utgång i Alicante. Kom hem halv åtta imorse :)
Känner mig helt slutkörd men har bara gjort roliga saker. HUR ska jag lämna detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0