fler bilder från Benidorm

Vi kom som sagt dit vid 2, och åkte hem vid 2 på natten så var väl tillbaka i bush vid 4. Asskönt, påvägen hem åkte jag & två killkompisar i en bil, varav en somnade och jag somnade nästan i framsätet då vi åkte med aslugn härlig musik, typ slow rnb i två timmar. Jag hade kunnat åka 29 timmar till. Det var en sån bilresa. Men hur som helst, har ju skrivit mer om benidorm några inlägg under, lite kortfattat så skulle vi till ett tivoli som visade sig vara stängt så vi gjorde de bästa av det. Var 7 olika ställen, såg stickyvicky (även det mer skrivet om några inlägg ner) drack väldigt mycket alkohol, åt, shoppade, spelade drinkspel. Tänk att jag fått vänner för livet!

Btw i bloggen när jag lägger upp bilder lägger jag främst upp bilder där jag själv är med på, och på facebook på massa andra. Men vill inte lägga upp enstaka bilder på vänner här 1. eftersom de tar sååån tid men också för att ni ändå inte vet vilka de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0