allttttttttt

Lugn helg precis som planerat. Kvällen spenderades med familjen bara. Skjutsade även Ryan och hans kompis till hans kompis där han ska sova inatt. Så jag, Maddi, Tasha & Fred kollade på eurovision  songcontest, särskrivning(?) anyways alla nummer sög ju utom typ tre stycken. Tasha tyckte alla var så dåliga att hon somnade, slutade med att jag & Maddi satt och kollade klart allting själva. Inte för att jag tyckte det var bra utan för att jag ville se om Sverige vann. Vilket de gjorde :)) Frågade Maddi om hon ville sova i mitt rum och hon blev jätteglad. Eftersom Ollie inte är hemma blir det ingen avundsjuka. :) måste vara en snäll nanny ibland ;) haha

Kul att Sverige vann iaf! Har ju inte följt ett enda avsnitt då jag varit i Spanien under alla delfinaler osv, helt ärligt första gången jag hörde hela vår låt från början till slut. Och är inte världens fan av melodifestivalen men ändå 10 år sen vi vann sist så det är ju sjukt kul !!!

Nu ringde min bästa vän Sara också (från sverige) och skreeeeek i telefonen överlycklig över att sverige vann, hon var dessutom lite tankad och var påväg till stan för att möta upp flera av våra vänner för att gå ut. Satt och sa hur det verkligen är dags att jag kommer hem nu och hur mycket hon saknar mig. Sånna små samtal som kommer spontant får mig att må så bra. Jag saknar mina vänner såååå mycket men lever ändå ett så bra liv här så konstigt som det låter så är det inte jobbigt. Det är dagar när hemlängtan slår mig (ca 1 dag varannan-var tredje vecka) då jag verkligen kan känna att det är jobbigt men annars känns det knappt. Mer i början!

Jag åker hem om mindre än två månader, så konstigt. Jaja, nu blev det massa snack. Ska sätta på desperate housewives, är på avsnitt 22 på säsong 5. Beställde hem säsong 6 från cdon.com någon vecka sen så har en hel säsong när den här skivan är slut. Det är perfekt att ha en serie att följa när man inte har vänner som sover över eller en pojkvän, i Sverige sover jag med sällskap 5 av 7 dagar i veckan, typ. Men här är det ett bra tidsfördriv. Sen är jag en riktig "tänkare" också och kan fastna i för mycket skit om jag lägger mig utan att vara tillräckligt trött för att somna DIREKT, så jag har lärt mig att kolla på serier tills mina ögon börjar blunda av sig själv. Det är bra. ;) haha vilken deprimerad jävel jag låter som nu.

GODNATT!

HAHHAHAHA - Maddis ansikte för det första, och minerna är pga hur melodifestivalen var tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0