Allt och inget

Har inte skrivit om mat eller träning något. Jag gick lös på choklad i söndags kväll måste jag säga. Jävlar alltså. Utan choklad eller godis i typ tre veckor och så gick jag löööös. Och jävlar vad jag njöt och uppskattade allt. Så värt! Annars har jag "one second on the lips, a lifetime on the hips" som motivationsfras i huvudet haha.

Skippade gymmet tor, fre & sön denna vecka. Men gick två gånger på måndagen och onsdagen så det är lugnt.

Igår så gick jag två gånger, på morgonen en gång och körde sönder mina ben sen tillbaka på kvällen med Rhian & Martina då jag körde bara armar. Idag har jag därmed träningsvärk i hela kroppen men gick till gymmet en timme för ett ryggpass, och även lite mage. Maten går det också bra med, kör inte så överstrikt på maten, så länge jag undviker snabbmat och läsk och bakelser och sånt som för mig nu är självklart så får jag äta potatis, ris och ha lite såser till maten. Jag älskar mat och eftersom jag tränar rätt mycket nu jämnar det nog ut sig ändå.

Sitter för tillfället med jordens hårmask i håret, har säkert en halv burk i som varit i nu mer än en halvtimme. Tänkte tvätta ut det om en kvart eller så. Måste börja sköta om mitt hår mer, efter allt plattande och lockande är det så fruktansvärt slitet, torrt och förstört. Och jag vill inte klipppppaa mig mer !! Det är nog solen också. Mitt hår är inte van vid att vara i så stark sol vecka efter vecka. Fan vet jag, haha.

Oj vad mycket snack det blev om allt och inget. Annars idag, efter jag hämtat småbarnen så lagade jag middag till de, och så tog jag ner de till stranden för 45 min lek. Mer hann vi inte för middagen var serverad hemma och Ollie skulle till sängs!

HAHAHHAhaha så rolig bild. Från förra veckan från stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0