after gym

Tjaba. Är proppmätt. Var en timme på gymmet, varav 15 min på crosstrainern och 45 min styrka för armar. Kom hem och åt världens lunch, kyckling med sallad, lite lök, pickles (hjärnsläpp vad ordet heter på svenska) och så lite chilisås, vitlöksås och grekisk yoghurt till. Brukar vanligtvis ta en shake med banan efter gymmet men åt allt det plus hade en fet shake. ;) la även klart ett 1000-bitars pussel som jag, Ryan & Maddi började med för någon dag sedan. Intressant som satan va.

Blir en otroligt lugn helg, ska spendera den med familjen och barnen. Har varit ute och flängt en hel del på sistonde. Så ikväll blir det mys, ändå taggad på det då jag vill upp till gymmet imorgon förmiddag - sånt som inte sker om jag går ut natten innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0