mamma pappa peppe to spain!!

De där med videobloggsfrågan var onödig. För jag filmade mig själv idag, och det gick åt helvete. Det ena efter det andra. Det är helt enkelt inte normalt att prata själv till en kamera. Jag skulle aldrig gå in själv i bikten i bigbrother, så kan jag ju säga. Usch

Det jag återupprepande gånger försökte berätta var att MIN MAMMA, PAPPA & MIN STOREBROR PEPPE KOMMER HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !!!!!!!!!! Mina taggatacker slutar aldrig, åh åh åh åh ni förstår inte !! De flyger ner ÖVER MIN FÖDELSEDAG. Har så mååånga gånger försökt förklara att jag har världens bästa familj och därför måste jag säga det igen; jag har vääärldens bästa familj. Mamma som kollar i dagar efter bra biljetter, skickar långa brev till Natasha för att visa sin tacksamhet och som seriöst flyger ner över min födelsedag. Det betyder såååå mycket för mig.

Om tre veckor sitter jag och solar ute vid poolen med en god drink och tar igen våra liv tillsammans, vi har inte träffats på 2,5 månad när de kommer, kanske ej låter som så mycket men det är ASLÅNGT!!!!

Min mage kurrar ihjäl sig efter mammas mat! De landar tisdag kväll halv 12 den 27e mars, och åker hem på dagen torsdagen den 5e april så det blir SJU HELA dagar här !!!! Och på måndagen fyller jag 20 så ska ta med Peppe ut och bara visa allt & alla. Helt underbart såååå underbart no words can describe my fuckin happiness asssså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0