Benidorm sunday to monday

I söndags åkte vi som sagt till Benidorm. Tasha fyllde ju år i veckan men vi firade inte henne riktigt. I lördags kväll kom barnens pappa som bor i England för att ta barnen tills tisdag kväll - och då tänkte vi att vi skulle passa på i samma vända att hitta på något eftersom barnen alltid är med annars.

Vi kom fram vid 12 & checkade in på ett fint hotell med all inklusive. Efter feta lunchbuffén satte vi oss vid poolen och solade och drack sangria, baileys och åt glass. Sommarkänslor på riktigt! Efter det tog jag en fet powernap och sen gjorde vi oss iordning innan middagen. Fyfan vad alla kollade när jag & Tasha kom ner i supertighta korta klänningar & klackar halv 8 på kvällen. Men istället för att göra oss iordning precis innan vi skulle ut så kändes de bättre att käka middag och sen njuta av "gratis"baren och dra direkt. Benidorms uteliv är fantastiskt men eftersom jag bara hängde med massa vuxna gick vi inte direkt till min typ av klubbar utan det var tributes av gamla pop & rockband främst men ändå väldigt trevligt. Vi besökte även ett ställe där sticky vicky som är väldigt känd runt omkring i Benidorm/här var - hon är naken och drar ut ALLT ur sin fitta!!!! asså ursäkta ordvalet men men - rakblad, lampa? de va helt SIIIIICKT!!! Klart som fan att de inte kan stämma(!!???) men jag var tvungen att se henne, skitvidrigt fan hahaha. Det kom verkligen ut från henne så vet inte riktigt hur hon skulle kunna trolla???? så jävla sjukt. Vi tog taxi hem till hotellet runt 2-3 rätt tidigt ändå, efter ett väldigt uppskattat KFC-besök FYFAN VAD GOTT att jag inte ätit där förut(!!!)

Dagen efter checkade vi ut klockan 12 & sedan åkte vi hem igen! Bara en dags/natts tripp för att bara byta miljö och göra något sånt tillsammans istället för att bara vara hemma!


Fred & Tash


Mitt enda ragg för kvällen, den här herren var såååååå söt :D han verkligen dansade och försökte få med mig på värsta ungdomsklubben. Jag när jag är 80+ alltid leva livet hahaha!!


Sticky Vicky!


Asså en sak är säker - jag kom till världens bästa aupair-familj! Jag får ut mer av den här upplevelsen än jag någonsin trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0