bilder från söndagskvällen

Åter till gårdagen. Eller rättare sagt kvällen. Åkte hem från restaurangen vid 8-9ish och jag gjorde mig iordning. Klockan 11 hämtade två killkompisar upp mig och sedan åkte vi i en bil & ett gäng andra människor typ 20-25 min till en grannstad härifrån för att festa. Heeeeelt snorpackat var det, man kunde inte röra sig!! Så jävla kul. Ja alltså inte att vi inte kunde röra oss utan kvällen. Tequilarace så det skrek om det. Efter den klubben drog vi till en annan klubb i en annan grannstad och drog väl hemåt vid 4-5. Åkte på lite efterfest och kom hem efter 9 imorse. Sov en timme där och när jag kom hem sov jag ytterligare två timmar innan vi alla i familjen åt frukost tillsammans. Ägg, bacon, korv, baguette hela köret igen ;) menmen; dagar och kvällar som igår man inte kan sätta in i ord, det var bara sjukt bra. Kvällen avslutades med att jag bittert försökte säga alfapetet på svenska men jag kunde verkligen inte! Har varit här så länge att det blev helt fel. Så jävla stört. Alfapetet liksom. Fyfan vad jag trivs här. Nu börjar jag verkligen komma in i allt också, svårt att förklara men alla här är vänner sen flera år sen plopp kommer jag ensam från Sverige.


Så skönt att ha kamera igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0