blandade fredagsbilder

Här kommer lite blandade instagram bilder från igår.


Jag innan jag mötte Toni för lite shopping - vilket jag visar senare, blev inga kläder men lite anant småplock..


Efter shopping hämtade jag Ryan och jag var assugen på subway som jag inte haft sen jag var i London i höstas och bjöd honom på sen lunch/tidig middag. Sånt ska man göra som aupair ibland :)) han var jätteglad!


Efter att jag hämtat både Maddi & Ollie var det att snabbt ge de mat - iaf Maddi för jag skulle köra henne till gymnastiken. Hämta henne en timme senare. Sen på kvällen var jag barnvakt, då gjorde vi massa tatueringar. De sitter fortfarande kvar haha.


Ollie somnade på soffan under kvällen som i vanlig ordning.

Hade planer på utgång fre, lör, sön, mån - tänkte alltså dra ut men Tasha & Fred var bortbjudna och visste ej när de skulle komma hem, ville ju inte stressa de heller. Klockan 12 ringde mina norska vänner och frågade om de skulle plocka upp mig och jag hade åkt med de om jag skulle gått ut. Men Fred & Tash var inte hemma än så då bestämde jag mig för att skita i det, hade ingen lust att ta min bil upp. De kom hem vid halv 1 men då kände jag lite skitsamma liksom. Hade lockat håret och valt kläder så var lite irriterande men behövde energin för idag i vilket fall !! Så jävla bra det för klockan kvart i sju kom Ollie och väckte mig imorse. Bara att gå upp och fixa frulle. Somnade visserligen om till 10 sen men förstå hur jobbigt det hade varit om jag hade kommit hem klockan fem imorse.

Har masssssssa bilder att uppdatera er med från IDAG så stay tuned PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0