tisdagsbio

I tisdags gick jag på bio. Första gången sen jag kom till Spanien. Inga engelsk-talande filmer, alla dubbade, skitbra. Fick fula headphones som var trådlösa = de sög. Hörde och förstod inte ens halva filmen då de krånglade fett utan koncentrerade mig på popcorn och mysigt sällskap istället. Kvällen fortsatte med massa öl. Ölspelet. Vi åkte hem till en killkompis där vi satt fem stycken och hade fruktansvärt roligt. Längesen jag skrattade så mycket. Tre gånger fick vi gå ut och fylla på för att ingen ville sluta spela. Kom hem nio, var utelåst och la mig vid poolen. Det var varmt. Sen kom Tasha och öppnade, in och sova till 12 och sen var jag pigg hela dagen konstigt nog. Onsdagen fortsatte alltså och jag både dammsög, lagade middag till barnen och tog med barnen + Ollies kompis ut till en lekpark där de sprang av sig efter att jag hämtat de.

Det är så bra det här, för så länge jag vet att jag kan kombinera mitt stora ansvarsområde dvs finnas där för barnen men samtidigt ha roligt när de gått och lagt sig gör att jag får ut väldigt mycket av min vistelse här. Att jag kombinerar båda världarna.

Jag & Mads någon vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0