St. Patricks day

Godmorgon. Igår var det som sagt St. Patricks day vilket är en högtid som firas stort här varje år. Det finns rätt mycket irländare här så vi gjorde oss iordning och åkte till cabo roig där en parad var och massa massa folk, gamla raggarbilar, musik, allt möjligt. Sjukt fint väder också och de flesta var klädda i grönt. Jag & Tasha valde att ha matchande outfits, vilket absolut ingen la märke till haha.. Cabo roig är föresten där bargatan är, alltså väldigt nära oss.


Började dagen med en grym frukost tillsammans med hela familjen!


Tash & jag!


Fina Maddi


Dessa bilder är tagna utanför Bushwacka där vi satte oss vid ett bord. Barnen kollade parad & livemusik och vi "äldre" drack irländsk cider dagen i ära. Och så svenska kopparberg. Så jävla jävla bra dag! Där satt vi från klockan 4 till halv 9 då det var dags att åka hem för att barnen skulle sova & Fred & Tasha skulle iväg till flygplatsen och hämta Freds mamma som flygit hit från Irland och ska stanna med oss en vecka.


Hur snygg är hon inte?


Tash & Oliver


Ryan & Oliver

--

Sen när vi kom hem la jag mig bredvid Maddi klockan 9 för att jag tänkte sova till 11 & sen dra ut klockan 12, men jag var fan för trött alltså. Så stannade inne även igår kväll. Duktig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0