lite om allt

Hej mina små barn. Jag gillar ej att uppdatera utan bilder, och min lilla kamera har ju gått sönder och föredrar att enbart använda min bättre kamera vid enstaka tillfällen när vi gör något över dagen eller så.

Hur som helst är det problemet löst nu för igår åkte jag med sällskap av Ryan till en elektronikbutik och köpte mig en ny liten digitalkamera. Visar sen. Den billigaste av alla eftersom kameran så fint blivit döpt till "partykameran" den kommer slängas och dras med på en del sjuka kvällar och vi börjar med den här kommande helgen. Som min farsa sa, undra verkligen hur många kameror jag förbrukat i mitt liv. hehehe

I tisdags var jag på jobbintervju och drack drinkar i Torrevieja två gånger på samma kväll. Jag återkom med några vänner från bushwacka och vi blev snorpackade då jag introducerade de till svenska ölspelet. Något de aldrig testat förut. INGA BILDER FRÅN DET DOCK SUCK! Igår smsade de mig och bad mig komma till bargatan igen, men jag totalvägrade. Behöver sömn och ska köra zumba idag. Dessutom väntar helgen med massa party och det förstör mina beachplaner något enormt. Så en torsdag fick jag bita ihop för. Sen smsar de om att alla kör ölspelet, de var typ 7 pers fan och jag var inte ens med !!!!!! då ville jag åka ner.

Ska dricka upp min kopp te & byta om för zumba, klockan 1 ska jag möta Toni för att shoppa woho!! så mycket energi har nog inte folket från igår iaf, haha haaa

PUSSS

Danielle, Rhian & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0