träning

Måndag - min favoritdag. Allas hat-dag, helgen över osv. Men jag älskar det för får alltid ny motivation till träning, man börjar om liksom. Idag var det inplanerat att halv 11 gå på polenastics - typ ett fitnesspass fast med poledancing blandat liksom. Som jag förstod det. Inte på gymmet utan på något annat ställe. Så jag & Tasha satte på oss korta shorts eftersom det var det som gällde och var astaggade på att testa detta. Väl framme är dörren igenbommad och ingen där. Asirriterande. Så vi åkte hem men jag bytte om och drog till gymmet istället.


Där hände en väldigt rolig & spännande sak på gymmet men berättar mer om det senare när jag vet mer. Körde lite motion & armar idag i ca 45 min, inte mer men det var skönt iaf. Kom hem & åt lunch bestående av två knäckebröd med tonfisk & äggvita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0