helg summering i korta(?) drag

Varit extremt dålig på att uppdatera men den här helgen har varit helt galen faktiskt. Eller fredag var chill, sedan i lördags var det utgång & söndag morgon åkte jag, Tash, Fred, Luke & två vänner till familjen till staden Benidorm som ligger 1,5 timme med bil härifrån och var där till måndag, berättar mer om det sen. Kom hem igår, kände mig jävligt risig efter två partynätter men sen tjatade folk och jag bestämde mig för att dra ut igår också. Det blev jeans, converse, collegejacka och hästsvans. Så lite orkade jag bry mig.

Idag vaknade jag efter 3-4 timmars sömn av att jag var fett törstig och ljudet av sms och har inte lyckats somna om efter det. Fick städatack och gick all in. Så noggrant som jag har städat har jag förmodligen aldrig tidigare gjort hemma i Sverige. Jag har slängt in en full maskin med tvätt, dammat minsta lilla pryl, dammsugit, städat och torkat baddrummet, luftat, plockat, pillat såååå jääävla skönt att få det gjort !!! Dammsög även hela undervåningen och torkade lite här & var. Nu kommer Tasha & Fred bli glada på mig :)) hehe. Jag är imponerad av mig själv av att jag gjorde det just idag när jag sovit drygt 4 timmar. Superwoman! Men nu jäääävlar ska jag ta det lugnt tills min födelsedag, är planen. (Tre veckor tills jag är 20!!) Bara rensa kroppen, träna & ta det lugnt. Har dessutom åkt på en förkylning, inte kul. Tror min kropp säger ifrån.

Passade på att ta bilder på hur jag bor, nu när det faktiskt är rent.
Är det något i intresse att se? förmodligen inte ha ha.

Håll er uppdaterade, bilder kommer. Nu ska jag äta något & kolla bigbrother avsnitten från söndag & måndag! Btw har jag blivit svarthårig igen också hooho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0