effektiv

Hallå :) Är på strålande humör idag. Vaknade 9, men snoozade till kvart i 10 hehe. Upp, käkade frukost och umgicks lite med Tash innan jag drog mig till gymmet. Eftersom jag snoozade en trekvart kom jag iväg en halvtimme efter planerat vilket ledde till att jag "bara" hann köra en halvtimme på crosstrainern men det är bättre än inget. Kunde skippat att dra dit då jag visste att jag hade ont om tid. Hade nämligen tid bokad på salongen, varannan fredag fixar jag naglarna och det var dags för påfyllning. Åh sååå fina de är nu!

Förbi LIDL där jag hittade gräddfil(!!!!) de har inte det någonstans - men nu fanns det någon amerikansk gräddfil och jag var tvungen att få med det. Herregud det kostade 40 spänn för 5 dl i skandinaviska affären i Torrevieja men här var det 8 spänn för typ 2,5-3 dl helt okej ju! Mamma skickade ju holiday-dipper från Sverige som är oförbrukade då det behövs gräddfil för att blanda ut med men nu så! Kan dessutom laga fler maträtter då jag alltid använder gräddfil. One problem solved liksom! Köpte även grekisk yoghurt till guacamolen jag ska ställa mig och göra samt lättkeso till mig själv. En burk hårinpackning + balsam fick hänga med. Så jävla intressant, visst?

Efter LIDL var det hem, och så städade jag upp lite och fixade innan jag hämtade Ryan. Ikväll ska jag laga tacos till hela familjen (sju pers) .. så bra e jag idag! Nu har vi dessutom gräddfil som var en indegriens vi saknade senast :D haha. Ska sätta igång med guacamolen nu så det är klartttt. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0