äntligen bytt header ...

... & det var på tiden. Känner att den här veckan är MIN vecka btw. Den känns bara så bra. Ska upp tidigt imorgon, först på ett möte, sen träna, sen tänkte jag sola & shoppa! Allt innan jag ska hämta barnen förståss.

Idag bakade jag & Ryan brownies, och åh vad gott det luktade. Suktades lagom mycket när han framför mig åt av det med grädde, och drack cola. Men jag ska säga er en sak, jag smakade inte ens! För jag visste med mig att smakar jag, kommer jag inte klara av att stå emot. Jag smakade bara av smeten för att se till att det smakade perfekt, men thats it. Husmor. Får unna mig på helgen. Utöver det håller jag på att lära mig spela my heart will go on på piano och så längtar jag även fruktansvärt mycket till helgen. Vilket otroligt osammanhängande inlägg.

Åh snälla, låt den här lyckan stanna kvar. Och att inget tråkigt händer. Och att allt går som jag planerat.



Brownies med hackade bitar av choklad. Borde börja lägga upp recept och sånt borde jag inte? ;) jag är duktig :D hehehehehe. Ett tips i vilket fall, oavsett om det är kladdkaka, brownies eller vad som. Efter att halva tiden gått i ugnen, sprida ut hackade chokladbitar över så att det smälter men ändå samtidigt är "klumpigt" eeeuw vad äckligt det lät haha. Jättejättegott. Och så vet jag att det ser bränt ut, men det är det inte. För det sa Ryan. Jag vet ju inte. För jag smakade ju inte. hohoho.

Kommentarer
Postat av: Erika Timar

Jag hoppas att din vecka blir som du önskar! Puss

2012-03-13 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0