4 pair of shoes

Igår efter jag gjort guacamolen var det en timme tills jag skulle befinna mig för att plocka Maddi & Ollie. Tasha sa att vi hinner åka till en nice butik lite snabbt hehe. Var nog inne i affären mellan 20-25 min innan det var dags att gå och jag älskade affären men hann knappt se något av sortimentet för jag fastnade vid deras fina sandaler. Måste tillbaka dit snarast!

Fick med mig tre par sandaler hem, dags att byta ut bootsen! gillar inte ballerina skor heller. Och ett par ashöga men bekväma klackar. Vad tycker ni? Kolla detaljerna på den med turkos sten, så fint. Så går det ju upp runt ankeln. Alltid samma sak med mig, ser jag flera skor kan jag inte välja ett par & vara nöjd utan måste få med mig alla. Shoefreak. Fått det efter mamma antar jag.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kul att du har det så bra!! Fan vad snygga klackarna var!!

2012-03-05 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0