tisdagsutgången

I tisdags efter Maddis dansshow så hade jag en halvtimme(!!!) på mig att göra mig iordning. Och det är lite för att vara jag. För jag behöver min tid med mitt hår haha. Plus att jag hatar att stressa allmänt. Då kom Daniela och plockade upp mig, vi åkte och hämtade Toni och sedan vidare till playa flamenca, ett område jag aldrig gått ut på förut som ligger kanske 7 min från mig med bil. Där åt vi på thai/kina restaurang "the papaya tree" och vi såg att klockan var tio i tolv när vi började äta. Middag. hehehehehe. Var sjukt gott. Efter det gick vi över till en coctailbar "Oscars" som serverade äckliga drinkar. Jag var verkligen besviken. Sen gick vi till "legends" tills klockan tre. Då skulle Toni hem. Jag & Daniela gick sedan över till "temple bar" där vi var fast med två äckliga ryssar som vägrade lämna oss ifred. Slutade med bråk hahaha. Vid halv 5-ish tog vi oss till "passion" som stängde åtta men vi fick nog vid efter sextiden och åkte hem!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0