tisdagen den femte juni

Igår skypade jag massor, skönt att ta igen tid. Började med Peppe, sen Elinor, sen Nicole & sen Tina. Utöver det spenderades kvällen med att sitta och kolla på konserten som var framför buckingham palace för drottningen som suttit på tronen i 60 år. Stevie Wonder, Ed Sheeran, Paul McCartney och massor av fler sjöng och det var helt okej. Gillade inte musiken från de flesta (utom överstående typ) och så var de engelska komikerna tråkiga. Eller förmodligen var det bara jag som inte fattade humorn om engelska internskämt, typ.

Kom i säng väldigt sent, eller var vaken väldigt länge, kollade desperate housewives och skypade. Gick upp vid halv 1 idag, hämtade Maddi & Olli kvart över 1 - de går halvdagar nu vilket betyder mer "jobb" för mig då jag nu mer måste finnas kring hela dagarna. Har precis gett Maddi mat och om 30 min ska jag iväg för att hämta Ryan. När alla ungarna är hemma spenderas eftermiddagen i poolen :) otroligt varmt ute.


random bild på mig när jag var ... 15 tror jag ganska starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0