sunday in Orihuela Costa

Hallå! Idag vaknade jag 9 efter att Fred & Natasha sms-bombade mig från övervåningen. Gick upp och gav barnen frukost och sedan gick jag tillbaka till sängs och gick upp igen vid 12. Efter frukost och fix tog jag barnen (Maddi & Ollie) till playa de campoamor 5 min med bil från huset där vi var i två timmar. Jag kunde dock inte bada då jag hade för mycket värdesaker jag inte vågade lämna på stranden, och medans barnen var i vattnet kunde jag inte slappna av och blunda och sola utan att kolla och se så att allt var bra 1 gång i minuten. Så var rätt trist att vara där helt ensam med barnen men lite färg fick jag iaf. Viktigaste är att barnen fick komma ut och leka lite. Det är ju ett helt mission att ta med de till stranden. Dricka, "snacks" handdukar, leksaker så som spadar och hinkar samt solkräm, boll osv..


Sen var det hem, duscha och dra iväg för sunday lunch som vanligt på söndagar. Blev trerätters för min del idag, brukar alltid bara ta förätt och huvudrätt men idag körde vi alla på med även efterätt. Jag delade en ban-offie med Maddi som är toffee, grädde, banan-grej, så äckligt god. Klänningen Maddi har på sig köpte min mamma till henne från Sverige, fin va?

Sen blev det att åka till los cucalos, som är en pub för en drink innan jag & Ryan åkte hem. Barnen, fred & tasha borde komma när som helst också. Där på parkeringsplatsen väntade min bil på mig :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0