lördag - 20 veckor i Spanien

Hallååå :) idag har jag inte gjort någonting, typ. Var 50 min på gymmet imorse (första eller andra gången på veckan :O) och sen så var vi hemma. Har varit sååå varmt idag, så varmt att Tasha inte tyckte det var någon idé att gå till stranden under soltimmarna då barnen inte är vana vid den värmen. Så tänkte ta med de ner vid 4-5 men blev inte så. Istället blev det storstädning av någon anledning. Jag rengjorde poolen en massa, stod ute i bikini och hjälpte till att sopa osv. Sen blev det dusch och hårmask som satt i säkert två timmar. Tasha & Fred är iväg på födelsedagsfest så jag gjorde iordning Tashas hår, lockade massa extenstions och sedan hennes riktiga hår, tog mer än 2 timmar. JÄVLAR vad snygg hon blev! (bild två)
Ollie sover på soffan (han somnar alltid) och jag gjorde iordning lite lördagsmys till mig, Ryan & Maddi. Smälte massa choklad, la till lite mjölk för att göra det krämigt och skivade upp tre bananer som vi satt och doppade. Nu kollar vi på "the cube" som är ett brittiskt tävlingsprogram och efter det här tänkte jag lägga Maddi och sätta mig på rummet för skype med svenska vänner. Är som sagt barnvakt ikväll då föräldrarna ska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0