igårkväll och idag i stora drag

Fan nya blogg.se är skitkrånglig. Har fått lite kommentarer men fattar fan inte hur jag godkänner de. Svarade på en kommentar i själva inlägget (7/6) om när vi var ute i Murcia iaf...

Hur som helst igår kväll var en vanlig torsdag nere på bushwacka. Jag & min vän Rhian gick till kinarestaurang först (1 min från bush) och sen spenderades resten av kvällen där. Åkte hem strax efter klockan 3.



Daniela, Rhian, jag

Imorse åkte jag för första gången själv till Torre. Skulle köpa sverige-grejer inför matchen ikväll som skulle ses med alla mina britt-vänner på bushwacka. Kände att jag måste supporta Sverige. Men hittade inte ett skit. Lika bra för det visade sig att exakt alla skulle jobba där ikväll, ingen mening att gå ner då - även om man kan umgås med de så är de upptagna hela tiden.

Hämtade Mads klockan tjugo över 1 som vanligt, Ollie skulle hem till en vän & leka. Ryan behövde jag inte hämta för han gick till en kompis direkt efter skolan. Så idag var det jag & Maddi. Vi har spelar kort (som vanligt) och badat i poolen. Så skönt att det är så varmt nu. 

Eftersom det visade sig att jag inte skulle ut så gick jag, Maddi, Ollie, Tasha & Fred till bästa kinarestaurangen (inte samma som igår) där man betalar en viss summa och sedan får man beställa in hur mycket man vill, precis som en buffé fast skillnaden är att allt är på meny och lagas direkt efter beställning som om man bara betalade för en rätt. Åt säkert 3,4 olika förätter och 2-3 huvudrätter (mindre än normalportioner) asså jag var så äckligt mätt det är helt obeskrivligt. Och maten var så fruktansvärt god. Kom hem, kollade halva matchen och sedan bums i säng. Är dock inte trött så blir nog skype-kväll, om någon annan bara ska ta det lugnt denna fredag så att säga och vill prata ^^



Fred som köpte blommor till Tasha på restaurangen hihi

Kände förestem att jag inte kunde komma hem tomhänt från Torrevieja så köpte ett par annorlunda shorts. Visar sen.




Kommentarer
Postat av: Paula

Vad heter restaurangen och vart ligger den? :) Skall Till Torre om en vecka och den lät gryyyym!

Svar: Den ligger inte i Torre utan ligger cirka 10 min med bil därifrån! Och namnet vet jag dessvärre inte, men ska kolla upp det. Jättegott är det iaf.
Erica Timar

2012-06-17 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0