en dag jag vill vara hemma i Stockholm

... och jag är här i Spanien. Nu under de senaste två-tre dagarna känner mig mig så pepp på att komma tillbaka. Jag längtar verkligen nu. Det är otroligt fint väder här, och jag lever ett rätt slappt liv och bör inte klaga men kan inte vara 100 % lycklig då jag inte delar det med vissa människor. Känner mig så redo att träffa alla igen.

Idag är det Sveriges nationaldag och det har väl ingen missat. Sen är det även min brors 23års dag & min vän Babbens 21års dag. Ännu en anledning till att jag önskar jag kunde finnas på plats, just just nu. Grattis mina bästa!

Jag & Peppe på flyget till Hawaii för två år sen.
Jag & babben i början av juni exakt tre år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0