det där med att shoppa

Jag mår psykiskt bra efter shopping. Efter jag köpt något nytt jag älskar kan jag få ett lyckorus igenom hela kroppen. Vet inte om jag är fruktansvärt ytlig men jag älskar det. Har jag tråkigt, så åker jag och shoppar.
 
Nu har jag suttit inne sen i tisdags. Tis, ons, tor, fre. Jag är så rastlös att jag skulle kunna dö. Barnen ska iväg till två kompisar om en timme - vilket betyder att jag blir ledig fram tills dess att jag ska hämta de, och då ska jag åka och shoppa. Vet inte om jag får med mig någon men hoppas jag hittar något roligt.
 
På tal om shopping. Här kommer bild på ett par skor jag köpte förra veckan jag inte visat. Alla tjejer måste ha ett par beiga pumps. Haha. Jag fullständigt älskar de och bekväma är de också.
 
 
och lite smink, en hårgrej & så nödvändigt att fota min svarta hårfärg. Det är typ två veckor gammalt nu haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0