7/6

Torsdag spenderades vid poolen med barnen osv. På kvällen gjorde jag mig iordning och åkte tillsammans med Daniela till en restaurang för middag. Pasta carbonara fick det bli. Efter det åkte vi till Murcia, som ligger cirka 40 min härifrån. Hade aldrig varit där förut men det är en ganska stor stad. Asvarmt var det ute hela natten, cirka 26 grader. Vi mötte upp två vänner till Daniela och sedan gick de och då fortsatte vi festa för oss själva. Aldrig druckit så goda mojitos och kvällen avrundades med champagne och godis. Bra kväll!


Kommentarer
Postat av: anna

de du umgås med där nere, vilka är det? andra aupairer eller bara nåra som bor där ? :)

Svar: De bor här och de flesta har gjort det i flera år :) fast de är inte från Spanien - men talar även Spanska då de lärt sig det genom att bo här. Har inte stött på en enda aupair under min vistelse här!
Erica Timar

2012-06-10 @ 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0