6/6

Dagen har varit rätt soft. Hämtade Maddi & Olli tjugo över 1, de hoppade i poolen medans jag chillade och käkade. Sedan satte de sig i badkläder och handdukar i bilen då jag åkte för att hämta Ryan halv 3. Eftersom ingen var hemma lämnar jag de inte hemma, inte ens för 15 min vilket det tar fram & tillbaka. Sen badade vi alla fyra + Luke. Jag gick sen in och gjorde iordning mat till alla tre barnen, pasta med tonfisksås (och tre burkar tonfisk i) de älskar det. Sen blev det att bada mera. Jag softade mest i solen. Nu halv sju till halv 8 har Maddi dans så körde henne dit, lämnade Ollie på los Cucolos och jag kom hem för mat. Är så hungrig. Ska tillbaka och hämta Maddi från dansen halv 8 igen. Det låter som massa fritid men det är nu jag har en timma "off" för annars måste jag vara där hela tiden. När de bråkar, hämta handduk, fylla på dricka, städa undan, fixa disken. Jag är fan redo att bli morsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0