min vecka

Måndagen var jag hemma, på kvällen åkte jag iväg för en drink med en killkompis. Jättemysigt. Tisdag, onsdag var jag bara hemma med barnen. Fruktansvärd hemlängtan pga saker som hände men det är bra nu! Torsdag var nog också bara lugn, badade i poolen osv. Var jätte rastlös eftersom jag bara satt inne. Ryan bröt handen söndag kväll och opererades måndag natt och efter det har jag behövt hjälpa honom och det är också en anledning till att vi bara varit runt omkring i huset. Lite av personlig assistent, haha.
 
I fredags så sålde Fred hans jobb och jag, fred, tasha & luke firade det genom att gå ut till en otroligt fin thairestaurang. Thairestauranger är oftast väldigt vackra. Och maten var heeeeeelt outstanding. Bästa restaurangen jag varit på sen jag kom hit. Sen gick vi till the champagne bar där vi tog en drink men sen skjutsade de hem mig då barnen bara var med Ryan i två timmar men de vill inte lämna de allt för länge med honom. Bra och mysig fredag. Välbehövlig.
 
 
 
 Berättar om min lördag i ett annat inlägg, den var helt sjuk. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0