I <3 the bushwacka

Kolla vad jag köpte. Hehehe. 
 
 
Det är ju stället jag varit på flera ggr i veckan från att min granne Luke tog med mig dit när jag hade varit här i två veckor. De flesta av mina vänner här i Spanien jobbar där och jag blev även erbjuden att jobba där över sommaren men av lite olika skäl tackade jag nej. Främst att jag jobbar som aupair och vill alltid vara flexibel och vill inte kombinera både och. Jag är varmt välkommen tillbaka dit nästa sommar för att jobba hela säsongen och som det ser ut i dagsläget är det precis så det kommer att bli. Jag älskar Spanien, och jag älskar människorna där. Jag älskar puben. De är som en familj. Beror på vad som händer under året, vart jag befinner mig och vad jag gör. Vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0