hemma & ska sluta blogga (har ju typ redan slutat)

Heeej :) jag är tillbaka i Sverige nu !!! och är superlycklig för det. Jag tänkte visa upp min sista shopping från Spanien samt visa de sista bilderna och sedan är bloggandet över för min del och berätta om hur det var att säga hejdå osv. Även om jag inte bloggade om min spanien-resa fullt ut så öppnade jag den här bloggen för Spanien och jag har insett att blogga inte är min grej. Vi får se om jag återvänder sen! Men som sagt, ska visa upp det sista från Spanien innan jag aaavgår. 
 
Nu när jag väl skriver så kan jag säga att det jag gjorde när jag kom hem var att mötas av min familj + min bästa vän, sedan satt ytterligare två vänner utanför min ytterdörr och även en till kom. Blev massa mys den dagen med bullar, vin, kaffe, pizza och snack.
 
Fredagen hade jag hemma"fest" här då 20 vänner kom över. Bilder från det dyker upp på fejjan men inte här. Är färdig efter det sista från Spanien.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0