vadå ett inlägg om dagen? ändring, pronto!

Som rubriker lyder är det ändring på det från och med nu, för jag har faktiskt mer tid än nu när jag ligger i sängen och avslutar dagen. Jag lovar er mer! Och så en annan grej, jag har massa läsare som följer (okej massa och massa, nu ska jag inte låta så men ändå ett par stycken ;)) Vill inte direkt uppmana folk som inte orkar kommentera att kommentera - men en liten vädjan till att kommentera iaf. Man blir mer peppad på att ge och man även får, så är det ju.

Menmen, lång sovmorgon idag. Klev upp 11 efter sjuka drömmar, som påminde och var connected med filmen vi såg igår kväll - slumdog millionaire. Snacka om att filmen berörde mig om min hjärna behövde bearbeta den och ge mig massa sjukt inatt. Nåväl kom upp och käkade med Tash & Fred innan vi drog oss iväg på jobb.

Jag plockade Ryan halv tre, och efter det var det rätt chill. Vid sju ikväll drog jag & Tasha iväg på en kvällsrunda - det har med deras jobb att göra och de åker till olika affärer/restauranger/företag och säljer reklam för deras jobb (om någon är mer intresserad om vad vi håller på med så fråga på) - känns onödigt att gå in detaljerat på rätt ointressant information. Men vissa restauranger här har bara kvällsöppet så vi fick det gjort också.

Imorgon väntar lite spännande grejer! och btw - idag är det min & mammas namnsdag :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0