Taggad på träning

Godmorgon gott folk. Idag gick jag upp klockan åtta :O :O :O de senaste dagarna har jag sovit ut och gått upp vid 11 men bad Tasha väcka mig imorse. Vill allmänt få in det i mina rutiner att vara uppe tidigare för känns som att jag missat halva dagen då man inte kommer iväg förens 1 när man går upp 11 osv. Följde med henne på hennes morgonärenden & väl hemma käkade vi peanutbutter & jelly sandwish, mmmmums. Jag har liksom inte börjat med någon diet ännu haha. Käkade pizza till lunch igår & hamburgare till middag så borde sätta igång med att vara "duktig" nu när jag ska börja träna. Jag kör ju allting all in - äter bra & tränar som en idiot eller käkar skit och bryr mig inte, samt tränar inte. Kan aldrig hitta någon balans, det går inte.

Men sen blir jag som så att nu när jag käkat onyttig frukost - "då kan jag lika gärna skita i att bry mig om den här dagen eftersom det redan är förstört" men det är ju helt fel tänk. Någon måste känna igen sig(?) Hörde av mig till en vän i Sverige som är otroligt duktig med träning & kost och efter förutsättningarna jag lever med här ska han bygga ihop ett kost & träningschema till mig. Men jag har sagt till mig själv att innan jag fått schemat ska jag njuta av mina sista feta måltider. Fast nej. Det ska jag inte. Från och med NU är det över!

Inspiration:

Det här är bra. Inte för mycket, inte för lite. Fast samtidigt tror jag att det här är för mycket för min kropp men ändå så jävla snyggt att jag dör! Fyfan vad det känns som att man inte kan lyckas bli så fit men LYCKADES DE, klarar vem som det. Då klarar jag det med. Massa energi, tid & ork måste läggas ner bara! Nu är jag ännu mer taggad. Ska svettas och slita som ett djur idag.
Skräp till frukost - resten av dagen ska bli hälsosammare mat.

Har nu skapat en ny kategori - träning/mat som jag ska samla allt i. Kommer bli en jävla blandning här på bloggen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0