playa flamenca & la zenia beach

Hallå där :)

Dagen började hemskt, vaknade efter en jättejobbig och konstig dröm. Usch.. ni vet när man typ mår illa när man vaknar för att den kändes så obehaglig och verklig. Blä. Käkade frukost - ägg på macka, saknar min kaviar dock. Tur att några tuber kommer komma på posten snart, mamma ska skicka i veckan :)))

Efter det åkte jag & Luke till Maxx gym i playa flamenca som ligger cirka 3-4 min med bil från huset. Jag köpte gymkort för tre månader - som täcker alla pass, bastu, och gymmet när jag vill. Ett så kallat all-kort. Är astaggad nu. Asastaggad. Måste bara köpa ett par nya gymskor och träningskläder. Har man snygga och fräsha träningskläder blir man mer taggad faktiskt.

Efter det körde vi till la zenia beach som är stranden närmast oss eftersom jag bor i området la zenia. Där tog vi en strandpromenad tills vi kom till ett café där jag drack en helt underbar latte med havsutsikt. Sen promenerade vi tillbaka till bilen och åkte för att plocka upp Ryan och nu är vi hemma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hade latten havsutsikt?

2012-01-25 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0