two weeks

Igår efter gymmet hämtade jag barnen, körde Maddie till hennes dans och hämtade henne en timme senare. Sedan på kvällen var jag barnvakt, vi kollade på två filmer och ungarna somnade. Då fick jag lite ångest, jag vet vad huvudanledningen till att jag kom hit var men jag ville också med ut och fira en vän i Sverige igår. Alla skulle festa, alla var taggade, JAG var taggad men istället kollade jag animerat mot slutändan helt ensam. Bittert.

Sen kom Tasha & Fred hem vid halv 11 och Fred började pusha om att det är fredag och att jag ska gå ut och roa mig! älskar hur laidback och sköna de är. Han började ringa Luke om att han skulle dra med mig ut men jag satt redan osminkad i mjukiskläder och hade ju tappat modet. Luke kommer över och så hämtar han en flaska vin till mig, planen är att bada jaccuzzi men efter en timme, max, försvinner Fred och även Tasha är astrött. Fredagen blev i vilket fall trevligare än expected.

Sjukt att jag ibland börjar tänka på engelska, redan. Idag har jag bara varit här två veckor!



Kommentarer
Postat av: anna

hej, hittade precis din blogg, men jag förstår inte riktigt, är du aupair i spanien fast i en engelsk familj och jobbar med reklam ? vore snällt om du ville förklara lite för en som inte hänger med .. heheh

2012-01-29 @ 12:06:36
Postat av: Dilek

vilken hårfärg har du här? har du färgat det sj?

2012-01-29 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0