tuesday morning

Vaknade klockan elva av att Tasha kom in och frågade om allt var okej med mig, eftersom jag vaknat så tidigt alla andra dagar men jag sov bara ut. Så skönt. Frågade varför hon inte väckte mig så jag kunde följa med och lämna barnen men hon tyckte jag skulle sova ut eftersom hon visste att jag var uppe sent. De är så jävla snälla, känner mig verkligen bekväm och trygg. Det är det viktigaste de kunde lyckats med. Att få mig att känna mig som en av de och inte en arbetare som bara är där för att jobba.

Idag så är planerna rätt oklara - det har varit lite krångel med försäkringsbolagen för min bilförsäkring så jag kan inte köra ännu innan det fixar sig. Vissa bolag vill inte försäkra mig för att de tycker jag är för ung, så vi väntar på samtal om hur det kommer att gå med andra bolag. Natasha satt i telefon en timme imorse för att försöka fixa det, kan ju inte hämta barnen vilket är min huvuduppgift ... men borde lösa sig.

Har ju fått en egen bil under min vistelse här ^^ hihi en liten söt ljusblå.


Pratade med Sara imorse också :) lika härligt varje gång att prata av sig med fina vänner!
Bild från Nathas 20års dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0