Tisdag & onsdag (sista dagen på jobbet)

Sjukt att ha jobbat på ett ställe i flera, flera månader och sen bara gå. Självmant. Det var lite konstigt att säga hejdå men jag kommer och hälsar på så fort det finns tillfälle. Nu är jag alltså ledig ons, tor & fre och har redan fullspäckat schema. Igår efter jobbet mötte en vän upp mig och vi bunkrade upp på gottis. Godis, chips, två dipper, gurka och så hem till mig där vi käkade middag och sedan umgicks med min bror och kollade ett avsnitt d.h och sedan la oss för massa, massa snack. Btw, desperate housewives säsong 5 damp ner i brevlådan igår!

Idag ska jag bara hänga med mina bästa vänner. Istället för att stressa runt om allt jag måste fixa och köpa ska jag bara ta mig tiden för det här - för sen på kvällen ska vi ut och käka på en restaurang tillsammans med flera vänner "som ett litet avsked för mig". Åh, vad töntigt det där lät. Jag ville inte göra en stor grej av det. Mer en get-together. Kommer nog bli riktigt kul. Har redan bokat bord och ingenting ska få förstöra den här kvällen. :)

Ska även färga håret idag, vinrött. Vill ni se resultat? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa hur det blev!

2012-01-13 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0