SISTA DAGEN!!!

Hej allihopa. Sjuktttttt att jag åker inatt. Så jäääävla konstigt. Packade i fleeera, fleeera timmar igår, gick igenom hela garderoben och testade så sjukt mycket kläder. Sov konstigt inatt, vaknade av att jag typ skakade för att man inser att idag måste jag fixa allt! stress. Fortsatte packa lite och åkte till centrum där jag mötte två vänner för lite småshopping, köpte bland annat två minneskort - en till min nya kamera & en till min digitala fotoram. Ska ha massa mysiga bilder på familjen och vännern rullande i mitt rum i Spanien.

Köpte även sminkbortagningsmedel, ny tandborste & ny deo. Skönt att ha det nytt liksom. Intressant va? Sen fikade vi, och kramades. Tror inte jag träffar Linnea mer men Sara kommer jag förmodligen träffa senare ikväll igen sen. Vi får se.


Sedan köpte jag med mig sushi till mig, mamma & min storebror. Farsan käkar inte sushi. Inte för att han inte gillar utan han är en av dom som bara vägrar att smaka. Mamma hade tidigare aldrig ätit en hel "meny" själv utan bara smakat och hon tog mer wasabi än mig - och jag har aldrig sett det hända. Jag har så mycket wasabi så att sojan typ är grumligt tjock grön och älskar när man får brainfreeze, hhahhaha så jävla skönt. Men sådan dotter, sådan mor ;)


Återkommer senare med ett till inlägg, ska fortsätta packa. Jag dör vad trist det är. PUSS!

Kommentarer
Postat av: ella

http://tjejfixaren.blogg.se/ - vad tycker du om såna bloggar

2012-01-13 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0