shopping

Hejhej. Efter middagen så åkte jag & Luke iväg en sväng till Torrevieja som ligger cirka 10-15 min från huset med bil. Första gången jag besökte staden, men kändes som att det låg närmre. Bara ut på motorvägen och svänga av liksom ;) Vi åkte direkt till ett shoppingcenter men besökte bara sportbutiken eftersom vi var ute rätt sent. Jag behövde shoppa träningskläder. Visar och berättar mer om det imorgon. Mer av Torrevieja hann jag ej se eftersom vi åkte hemåt bara en timme senare!

Har massa massa tankar som jag vill skriva ut om, men det är så svårt när man inte vet vilka som läser och gottar sig i nyfikenhet. Svårt det där om hur mycket man vågar öppna sig om och inte. Jag vill bara att ni ska veta att jag verkligen inte delar med mig av allt (är ju otroligt svårt såklart) på både gott och ont :) Det är som sagt en offentlig blogg och ingen privat dagbok!

Just i skrivande stund sitter jag i en badrock med blött hår, ska föna det och göra mig redo för sängen. Är otroligt trött. Hoppas på bra drömmar inatt!

godnatt fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0