Onsdag & torsdag med fina vänner

Eftermiddagen blev att färga hår och umgås med Sara & Linnea, efter fläng överallt mötte vi upp Nellie och så samlades vi fyra hos mig för fix. Var så galet stressad men vi hann. Klocka sju mötte vi upp flera vänner på wokhouse där jag hade bokat bord. Åt & drack och jag hade det verkligen supertrevligt. Så glad för alla som kom! Jag brände dock alldeles för mycket pengar och vaknade med grov ångest. Menmen, sista "utgången" här i Sverige på ett väldigt bra tag så ångra ska jag väl inte göra, jag hade jättekul!


Bästa vän

Imorse gjorde jag mig iordning på nytt (snarare smink på gårdagens, yuk)..


och sen åkte jag och Sara runt och fixade massa ärenden. Förbi vår gamla skola där jag såg att min "bild" som jag gjorde satt inramad i gången fortfarande. Soft.


we are the world

Käkade god bakismat och shoppade en fin väska. Träffade även Sandra och åt med henne. Snackade skit.
Hemma nu, ska börja packa lite smått tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0