måndag

Tja! Dagen har bestått av städning, vidare till centrum där jag fikade med två vänner på espresso house - för att sedan småshoppa lite. Köpte mig en hög med trosor, går aldrig att fylla på för mycket. Bra innan jag åker.


Vi tog sen bilen till ica maxi, där Nikki storshoppade till arga snickaren och jag köpte choklad till familjen i Spanien. Vidare till Nikki där hon lagade tacos till oss :)) och sedan packade hon medans jag kollade på teen mom. Rätt underhållande. Bra måndag. Bra måndag som fan. Bra avslut att jag fick skjuts hem av min bror också.


finn 1 fel

Kommentarer
Postat av: emmi

galet snygg header!

2012-01-10 @ 20:22:46
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0