Inför la espana

Hallå :) tänkte visa mina två nya ägodelar.

Först och främst en otroligt efterlängtad kamera. Eftersom jag inte är superfotograf är en "riktig" systemkamera för mycket för mig, men samtidigt älskar jag att ta kort och därför vill jag ändå ta "lite finare". Har ju en digitalkamera + mobilen men ändå en bättre liksom.

Den här kameran är en digital systemkamera, alltså systemkamera fast i formen av en kompaktkamera. 20.3 megapixlar, och massor av olika funktioner som jag inte förstår mig på ännu. Jag ska iaf lära mig!! Har dock inget minneskort till den så har inte kunnat testfota, men jag kommer använda den flitligt i Spanien och till bloggen så nu kommer det bli ännu bättre det här :)) hihihohohhehehehe


& utöver det lämnade jag tillbaka ett par jeans jag fick i julklapp som inte satt som jag ville och bytte & la till lite mellanskillnad för den här asfräscha väskan. Soft.


tillbaka till packandet... har kommit sisådär 1/5 kanske, fyfan det här är svårare än någon kan förstå!! JAG HATAR att packa. Fattar inte dom som tycker det är mysigt och kul, fan jag avskyr det! yuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0