heja!

Här i mitt rum i Spanien har jag elektronisk värme i sängen(!!!). Innan jag ska lägga mig sätter jag på den på nivå 3, borstar tänderna och fixar och när jag ska krypa ner är sängen helt uppvärmd. Vilken otroligt fantastisk uppfinning. Värsta som finns att krypa ner i en iskall jävla säng. Kuddarna ska enligt mig vara kalla, alltid. Så de vänder jag på konstant när de blivit ljumna. Men sängen, den vill man ha varm.

Så, till det stora hela. Jag inledde texten med "Här i mitt rum i Spanien" varför i hela helvetet har jag det här - men aldrig i mina 20 år haft det hemma ...... i SVERIGE? så idiotiskt. Vet ej om det finns i Sverige, och finns det inte så vet ni iaf nu att det existerar i allmänhet, för er som också missat det alltså.

Och när det blir lite för varmt, då drar man ner det till nivå 1 - nästan ingen värme alls, men ändå inte freezin' så tillbaka till Sverige, visserligen har jag element i mitt rum där men ändå sov jag med två duntäcken och ofta kläder på nu under vintern. Ni förstår inte mina kära - det här problemet kan jag inte vara ensam om att ha! Det är ÖVER!! Fattar ni?! Det är över! Its over! Se acabó! é finita! es ist vorbei! woppppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0