bra avslut på min första vecka!

Skrev inget om igår, så detta är om söndagen. Vaknade upp 11-halv 12 efter otroligt lång och skön sömn. Gick ut och käkade frulle med alla och så chillade vi bara hemma. Tog foton i huset, som jag tänkte att jag kan visa senare.

Vid 4 åkte vi till samma restaurang som förra söndagen, där käkade jag någon ägg&majonäs-grej till förätt och lamm till huvudrätt och till det blev det en härlig blandning av cider, vin & baileys.


Efter att vi varit där drog vi till en restaurang/bar och umgicks och drack restaurangen egna öl som de producerar där. Men vi åkte hem vid 7-8 för att barnen skulle sova.


Efter att barnen somnat satte vi oss och drack Tia Maria drinkar! jättegott. Det var skittrevligt så vi bestämde oss för att förflytta festen till jaccuzzin där vi satt till halv 4 på morgonen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser hittills ut som en fantastisk semester..

2012-01-23 @ 14:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0