fredag & lördag

Fredagen jobbade jag, efter jobbet åkte jag och en kollega/vän till godaste pizzerian och käkade. Det visade sig vara succé då Bella är glutenallergiker och inte visste att det gick att beställa glutenfria pizzor, därmed första gången(!!). Hem till mig där vi drack vin och hade jordens deeptalk i något som kändes som flera timmar. Sådana där diskussioner som man verkligen behöver ibland. Jättemysigt verkligen.

Lördagskvällen spenderades hemma hos Natha tillsammans med de närmsta. Hon fyller 21 idag. Jag & Sara gjorde oss iordning hos mig innan vi mötte upp några vänner och samåkte dit. Där bjöds på god pannacotta och annat tilltugg och efter ett par timmar bar det av till stan. Först förbi sogni och vidare till amba där vi festade till nästan stängning. Tydligen var hela juniorlandslaget i hockey där som precis vunnit guld så det var jävla mycket fest. Jag & Nicole drog förbi donken på vägen hem, Nikki ramlade i trappan när vi sprang till bussen (HAHAHA) och så sov vi hos mig. Hade en riktigt lyckad utgång. :)
Bild tagen igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0