En vecka kvar

Idag fick jag ett mejl från flygbolaget att jag nu kan checka in via internet. Jag längtar mer än någonsin nu! Går upp och ner varje dag men jag behöver verkligen en nystart. Och ja, nu längtar jag verkligen. På en vecka har jag en arbetsdag, och mest stressar det mig allt jag måste (& vill) göra utöver det, innan jag drar.

Fick ett mail av min värdmamma igår "hi ya. not long now. we just on our way home from dubai. sitting at airport- BORING! - hope everything still ok with you. won't be home until sat evening so i will try and call you on skype on Sunday afternoon or evening. x"

Idag är det fest med vännerna och fixa klart rummet. Better get started! vi höres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0