en asbra dag

Hallå :) följde med och lämnade de yngsta vid bussen idag, kör fortfarande inte själv men nu kan jag vägen jag kommer åka sen iaf. Hem och så åt jag & Tasha frukost, lååång dusch, göra sig iordning sen åkte jag, Tash & Fred iväg på lite jobb. Vi började med att åka till en feeet restaurang/bar med pool, de har stängt nu men vi gick in och pratade och snackade jobb med ägaren/chefen. Tash & Fred känner alla känns det som haha... till det bästa; han erbjöd mig jobb över hela sommarhalvåret då det är sjukt mycket folk där, alltid fullt av turister. I baren. Berättade att jag tänkte betala 15000 för att åka på bartenderutbildning varpå han sa att han lär mig gratis. Helgjobb/några kvällar i veckan kirrat. Det var asvarmt i solen också, så vi satt bara ute och umgicks med honom & hans fru.
Efter det åkte vi runt till andra butiker & fixade, varpå Natasha kommer ut från en och har gjort en deal för oss - gratis nagelpåfyllning, alltid! Varannan vecka ska vi båda dit och fixa våra naglar gratis. Haha, så jävla fett. Mina ser hemska ut nu och nu har vi tid på fredag vid lunch!
Efter det fixade vi mitt spanska simkort - så har officiellt inget svenskt nummer nu och kan bara nås via viber - men bara svara på sms/samtal om jag har wifi då jag inte valde ett kontantkort med gratis internet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0