Det här med att packa...

Har ett incheckningsbaggage på 20 kilo samt ett handbaggage på 10. Där handväskan liksom räknas med, såklart. Jag har skrivit en packlista men inte kommit igång med att packa än, för .. hur packar man ner hela sitt materiella liv i en jävla resväska? jag gjorde det en gång förut men då hade jag två x 20 + handbaggage. Jag ska ta fram allt som ska med, och eventuellt lägga till ett till incheck-baggage på 15 kilo men för mig är det helt omöjligt att jag även då kommer känna att "mmmmh. fest!! fått med allt!" helt jävla omöjligt. Hade jag tid, ork & att jag visste att det fanns ett intresse för att se min packlista hade jag postat den men 1. har tyvärr varken tid eller ork & två. vem fan är egentligen intresserad av någon annans packlista?

jag börjar bli stressad. Det här är så "jag" alltid vänta. Visserligen har jag hela dagen imorgon också men då skulle det vara nice att umgås med människor istället för att packa som tanken var att jag skulle spendera denna eftermiddag på.

Jaja. Har ju skrivit en lista iaf. Bra. Och sen är ju faktiskt inte kvällen över än. Dock är jag ohyggligt trött. Nej, nu sätter jag igång. Kanske svänger in med ett inlägg senare.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0