Bellas andning

Slutade klockan sju idag, och när jag hoppade av bussen mötte jag en vän för att gå hem till mig och kolla lite film. Myspys. Började med att äta kladdkaka & grädde till middag, och sedan för att se new moon. Senast vi sågs kollade vi twilight, och nästa gång vi ses blir det eclipse. Jag har sett alla tre, men minns inte så mycket av trean så vi tänkte att vi kör alla tre för att sen se fyran tillsammans på bio. Hoppas den spelas ett tag till på bio, helt sjukt faktiskt att jag inte sett den än.

Nåväl, det enda vi faktiskt fokuserade på var Bellas andning och sättet hon pratar på. Okej inte det enda men det var svårt att undvika att tänka på det. Helt sjukt. Hennes karaktär måste ju garanterat ha astma eller något form av andningsproblem, om man blundar låter det som att de har sex när hon ska säga något seriöst. Och alla hennes ryckningar och blinkningar. Man kan ju tro att Kristen Stewart är sådär på riktigt för jävlar vilken bra skådespelerska. Men ändå. SÅ jävla fult. Varför liksom? det här har jag tänkt på sen dag 1. Och när jag och min vän Megan alltid kollade på twilight i USA så hade vi våra internskämt om just hennes ryckningar och hennes jävla andningsproblem och hur hon praaatar asså vad är det för fel hahaha

Bäst video, ni måste se haha - just Megan som skickade den här till mig faktiskt, och som jag skrev på fb "The whole twilight saga should be called "When Bella breathes""


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0