bara kärlek

Över dagen var det som sagt mys med Sara & Linnea. Sedan middag med mamma & pappa. Packade, fick panik då jag har alldeles för mycket saker jag vill ha med mig. En väska på 15 kilo är full & en annan på 22 kilo samt ett handbaggage på 10 och då har jag inte fått med mig allt OCH är övervikt vilket betyder att jag iiiiinte är färdig någonstans. Är det mig det är fel på eller ska det ta såhär lång tid? det är helt sjukt. Efter massa pack tog jag jordens paus, hoppade in i duschen och lockade hela håret i sällskap av Lina & Agge som båda kom över. Sedan gick vi ner för att äta middag då även Moa kom förbi. Vi drack vin och pratade. Sen kom även Nikki som gjorde sig iordning för kvällens utgång och jag bara satt med en klump i magen över hela grejen. Till sist tittade även Elinor förbi, som jag inte träffat på flera månader men som kom till mig bara för att säga hejdå hon med.

Jag hade min "avskedsmiddag" i onsdags och så kommer det här. Jag vill inte låta så - men jag har verkligen världens finaste vänner.. Jag är så glad just nu faktiskt. Det känns väldigt bra allt! Och så fick jag ett mejl från Natasha (värdmamman) om att mitt rum är iordningjort och väntar på mig och att alla ser fram emot att jag ska komma. Klart jag är nervös, men någonstans känns allt så overkligt att jag inte hunnit känna efter och reflektera så mycket. Många tycker inte det är överdrivet stor grej, eftersom det är så nära. Men oavsett hur litet avståndet är, i jämförelse med vad det hade kunnat vara, är det just hela aupair grejen som för mig inte är så "bara" men det här ska bli kul :D

Jag hoppas att ni vill följa med mig på den här resan, kommer fota massor, och lovar att bjuda på intessant läsning. Första dagen, arbetsuppgifter, allmänt vad jag gör. Förutom arbetet vet jag ju inte själv vad jag kommer göra. Allt kommer liksom bli en liten suprise. Jag hoppas bara på det bästa och kommer göra det bästa av situationen oavsett.

Nu åker vi hemifrån om mindre än fem timmar! och oj, vad långt allt blev. Var tvungen att skriva av mig lite. Nu ska jag ner och ta ett glas med min fina mamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0